Violent inside, beautiful and evil.

I went to a fashion show called Moelennuk this Friday. Usually I find it really hard to focus on the stage, cause I keep photographing the people around me, I just find them a lot more inspiring, so you can imagine my surprise when this time I was actually looking at the collections. I only wish I had known that the event is going to take place in a warehouse where there's no heating and the temperature pretty much the same as outside. And I was just standing there in my little dress and a light coat, so yeah.. you can say I was pretty underdressed. But I survived the cold and come to think about it, it was an amazing experience to say the least! So I'm going to let you enjoy the pictures now, and be sure to tell me what you think :)

Tegin ka mina siis reedel väikese õhulennu ja külastasin üritust nimega Moelennuk. Tavaliselt ei suuda ma sellistel üritustel pilku lava peal hoida, vaid jälgin hoopis ümbritsevaid inimesi, kes on tihtipeale hoopis inspireerivamad, aga üllatus-üllatus seekord jätkus põnevust ka lavalaudadele. Muidugi oleks kogu üritus pisut nauditavam olnud kui ma oleks eelnevalt teadnud, mis tingimustes ma oma kolm tunnikest veetma pean. Et kui keegi kuskil mainib, et "oi, seal pidavad päris külm olema", siis mina järeldan sellest, et tuleb paksem sall kaasa pakkida, aga kui kohale jõudes selgub, et "päris külm" tähendas hoopis seda, et temperatuur on sama, mis väljas ja mul on seljas väike kleidike, kapsunikese ja õhukese matlinartsuga, siis on ahastust kui palju. Aga pärast seda, kui olin juba oma pingikese kenasti soojaks istunud ja välja mõelnud, kelle ma kohtusse kaeban kui ma mõnest näpust peaksin külma tõttu ilma jääma, kulges üritus juba hoopis muhedamalt ja korraldajatele on mul vaid kiidusõnad! Nonii, aga teie, mu hiirekesed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad!:)

(I used CanonEOS 600D and 50mm lend for the photographs)
30 seconds to Mars - Stranger in a Strange Land