I've played dumb, when I knew better.

Just a quick post to sum up my week. I've been trying to keep myself busy with school altough I've been having really tough time getting up in the morning. But anyways I took most of the photos at school, during our fabric printing class. It's so funny, you see we have to wear these protective plastic aprons and rubber gloves.. and for some reason it just makes me feel like Hannibal Lecter, seriously I feel like a serial killer who's about to slice up his next victim. You see what TV does to your brain. Oh did you notice something different about me? I cut my hair! These pictures are a bit sucky so you can't really tell, but they're pretty short now. I was just combing my hair one morning when suddenly le wild scissors appeared.. yeah no, actually it was just their time, cause they were so damaged and horrible. But I'm happy, my hair grows back so fast and meanwhile I can just try new cool hairstyles - like this messy hairbow thingy I have going on. Well I hope you like the pictures and be sure to tell me what you think :)

Ja üks kiire ülevaatlik postitus eelmisest nädalast. Nagu ka fotodest näha, siis enamus aega on möödunud koolis. Mitte, et ma sinna ka nüüd hämmastavalt palju jõudnud oleks, aga siiski. Mul on magamisega jälle selliseid raskusi, et surm ja hukatus ütleks ma selle peale. Igastahes on meil praegu kangatrüki kursus käsil ja kuna me mässame seal igasuguste lõbusate kemikaalide ja muude lustlike ainetega, siis peame me kandma selliseid valgest kilest põllesid ja kummikindaid.. ja ma ei tea kas asi on minus, aga iga kord kui me põlled ette paneme tuleb mul selline kerge sarimõrvari gruuv peale ja muidugi ka see kole tahtmine kellelegi nilbelt otsa vaadata ja aeglaselt kummikindaid kätte tõmmata. Ja tegelikult mu jutu mõte on vist see, et vähem telekat Kerti, vähem telekat. Ahjaa, kindlasti mõned terasemad lugejad juba märkasid, aga ma lõikasin juuksed ära. Nad olid mul juba nii jubedad ja tuustised, et oligi aeg. Kuigi nüüd on natuke harjumatu ja naljakas olla, aga kuna mind on õnnistatud mingite maagiliste juustegeenidega, siis nad kasvavad mul lihtsalt nii ruttu, et ma pigem naudin olukorda ja katsetan uusi soenguid kuni veel saan. Aga teie, mu hiirekesed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad.

( I used CanonEOS 600D and 50mm lens for the photographs)
St.Vincent - Cheerleader