No is the saddest experience you'll ever know.

This post is all about good news! Finally after months and months of hard work.. I am the proud owner of a new CanonEOS 600D! Not only will it improve my photography, but I can start filming too! That is the reason I started thinking about getting a new camera in the first place - I've been interested in cinematography for years so I'm very excited to have the chance to start learning and experimenting. The other big news is that Pull and Bear is now selling a print T-shirt with my photograph on it and I just received the first samples and they are gorgeous! Oh and we've been having such nice weather in Estonia, it's been like -20 degrees, but I don't mind the cold cause it's so unusually sunny. And my new illustrations are also out so yay for that! But I hope you like the pictures and be sure to tell me what you think ! :)

Hei-hops! Oi mul on nii palju häid uudiseid teiega jagada! Alustaks siis võibolla kõige tähtsama asjaga, nimelt.. lõpuks ometi pärast kuid ja kuid rasket tööd ja säästurežiimi, olen ma uue CanonEOS 600D uhke omanik. Mitte ainult ei paranda see tohutult mu fotode kvaliteeti, vaid saan nüüd ka filmima hakata. Filmindus ja üldse kinematograafia on mind juba aastaid huvitanud ja nüüd mul on lõpuks ometi see võimalus ise eksperimenteerida ja katsetada. Teine hea uudis on, et Pull and Bear'i nimeline firma müüb nüüd print t-särke, millelt piilub minu tehtud foto vastu. Sain just esimesed näidised kätte ja nad on oi-oi kui kenad! yei! Üldsegi on minu meelest meil siin viimasel ajal täitsa mõnus ilmake olnud, nii -20 kraadi ja peale, aga mingil veidral põhjusel see ei häiri mind, sest on ilus ja pilvitu ja päike paitab pead. Mõni hommik on nii kevade tunne ärgata selle peale, et päike sulle silmaauku on otsutanud sillerdada. Oh nii hea- nii hea! Ja selle kuu Anne ja Stiilis näeb jälle minu illustratsioone, niiet kui vähegi võimalus avaneb, siis visake pilk peale! Nonii aga teie, mu hiirekesed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad :)

(I used CanonEOS 400D/600D and 50mm lens for the photographs)
One Is The Loneliest Number - Three Dog Night