Let's do it, let's fall in love! / Bday blog! 2 year marker!

As some of you might have noticed, my blog hit it's 2 year marker a few days back! So I once again just wanted to thank all of my lovely readers, I still can't believe that there are so many of you! Ahh, insane. But I wanted to put together a little collage of photographs that I took during this year, so i pretty much just spent the whole day looking trough old photos.. and now I'm in a such nostalgic mood. I'm really glad that I started this blog, it's like a little visual diary for me. When I look at some of my old post, or listen to the music I posted, it just takes me back to that moment and I can recall every little detail. I'm just still so surprised that so many of you actually like reading my little ramblings. But I'm going to let you enjoy the pictures now and be sure to tell me what you think. Oh, and you can also visit my lookbook HERE :)

Tänane postitus on pisut selline erilisem, nimelt paar päeva tagasi sai mu kallis netinurgake 2 aastaseks. Niiet siinkohal võtakski oma mütsikese maha ja teeks ühe sügava kummarduse oma kallite lugejate ees, keda on praeguseks hetkeks kogunenud rohkem kui minu väike mõistus uskuda suudab. Tänane päev mööduski mul vanu fotosid vaadates ja muidu nostalgitsedes. Üldsegi on mul väga hea meel, et ma selle blogiga 2 aastat tagasi otsustasin algust teha. See on minu jaoks nagu väikene ajamasin, vanu postitusi vaadates või muusikat kuulates tuleb kõik iga viimse detailini meelde ja olengi selles hetkes tagasi. Nii hea-nii hea. Igastahes tegin siis valiku fotodest, mis kirjeldavad kenasti nii mind kui ka minu jutunurgakest- kus päike taevas nurrub, kohv on kenasti kange ja elu üleüldse lill. Lasengi teid nüüd pilte uudistama ja lookbooki saab SIIT piiluda. Ja teie, mu kallid hiirekesed, olge ikka tublid ja ma loodan, et pildid meeldivad. :)

(I used CanonEOS 400D and 50mm lens for the photographs)
Youth Lagoon - Montana