You like your girls insane.

Happy new year everyone! I hope you all had a lovely-dovely new years eve - got all dressed up, had some champagne and spent time with the most awesome people! 2011 was definitely a very hard year for me - lot of disappointments and quite a few setbacks, but that can only mean that things are only going get better! We learn from our mistakes and move on - so I have high hopes for 2012! Gonna make this year count! Already have some biiiiiig plans, but I'm not going to share them just yet! Don't want to jinx anything! But I hope you like the picures and be sure to tell me what you think :)

Head uut aastat wopadiwoo! Loodetavasti oli teil kõigil ülimõnus aastavahetus - ilus kleidike seljas, natuke liiga palju shampust ja sõbrad-tuttavad ümberringi! 2011 oli minu jaoks üks paras pähkel aasta. Raske oleks vist isegi vähe öeldud, aga.. sellegipoolest asendamatu! Sain aru, et kui elu ei ole lill ja taevamannat parasjagu ei saja, siis olen üks vapper väike sõdalane ja murran edasi. Vead ongi ju ometigi selleks, et neist õppida. Pealgi, pärast sellist juustu saavad asjad vaid paremuse poole liikuda! Niiet mina panustan 2012 aasta peale! Hihii! Ja juba on paar ulmelist asja plaanis, aga nendest ma veel ei räägi, sest salapära on mu teine nimi! Teie aga, mu kullakallid hiirekesed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad :)

(I used CanonEOS 400D and 50mm lens for the photographs)
(lace detailed cardigan and bag from chicwish.com/ lace dress and claw ring from Romwe.com/ scarf from Reserved/ boots from SHU, cross necklace from Seppälä)
Lana Del Rey - Born to die.