Please don't talk to me, I fall in love so easily.

I took a walk the other day and realized that I live in a postcard! But I can't talk for long, I'm leaving for Sweden in two hours and I haven't even started packing yet! So I hope you like the pictures and be sure to tell me what you think :)

Käisin ükspäev mere ääres jalutamas, mis on muide 5 minuti kaugusel minu kodust, ja taipasin, et ma elan ühes ilusas postkaardis. Kõik oli lihsalt nii vaikne ja rahulik ja lumine.. ja ühe luigega puhusin juttu ja üldse imeline! :) Buh, aga mina pean nüüd lippama sest 2 tunni pärast pean juba laeva peal olema ja Rootsi poole teel.. ja üllatu-üllatus ma pole isegi veel pakkima hakanud. ujee - saab jälle maratoni joosta! Aga teie, mu hiireksed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad! :)

( I used CanonEOS 400D and 50mm lens for the photographs)
(lace dress and ring from Romwe.com, hooded coat from chicwish.com, necklace from Lindex )
My Darling YOU! - Please Don't Talk To Me.