I don’t know if you’ve ever felt like that. That you wanted to sleep for a thousand years.

Midterms are over and I'm alive. I have free time now.. and I can actually sleep - what is this magic! Anyways.. I came home for the holidays - so I've just been eating and sleeping for the past few days. I woke up at six p.m. today - some say useless, I say bloody brilliant! But here are some photographs that I took over the past few weeks just to sum up the craziness of midterms - work, coffee, more work, no sleep, more coffee, work, work, coffee, insanity due to lack of sleep, work, coffee, work. Anyways.. I hope you all are doing well and that you like the pictures, be sure to tell me what you think :)

Sess on läbi ja jumalale tänu - ma elan! Pealegi on mul nüüd peale heade hinnete ka midagi, mida mul pole ligi neli nädalat olnud - vaba aega! Esimese asjana olen ma pühaks kohustuseks võtnud oma unevõla ära tasuda, millega ma siis täna kohusetundlikult ka algust tegin... ehk siis minu luugid avanesid alles kell 6 õhtul. Mõned ütleksid selle kohta kasutu ajaraiskamine, aga mina ütlen - iiiiimeline kvaliteetaeg. Aaaga siin on suur hunnik fotosid, mis ma viimase paari-kolme nädala jooksul üles olen pildistanud, et jäädvustada sessieelset hullumeelsust - ehk töö, kohv, töö, kohv, veel tööd, kohv, unepuudus funfunfun, kohv, töö, paanika, kohv, yay. Igastahes lasen teid nüüd fotosid uudistama ja nagu ikka.. olge tublid, mu hiirekesed, ja ma loodan, et pildid meeldivad! :)

( I used CanonEOS 400D and 50mm lens for the pictures)
Life in Film - Alleyway