Heaven is a place on earth with you.

I'm so boring, i know. But hopefully you'll bear with me. It's so difficult to take decent photos cause there's almost no light during the day and it gets dark so fast. And since a have the most annoying sleeping schedule, I hardly ever see any daylight.. so damn it. But anyways.. my new illustrations are out, woop! I might show them in my next post, and I might not. I have promised to show my work before, but I've always changed my mind, since I've had some very inconvenient incidents with people using my work without permission, and my artwork is very personal to me so I would be beyond annoyed if something like that would happen again. I know I could just go crazy with watermarks etc, but I just feel that would ruin the piece so you can see dilemma. But I hope you enjoy the photos and be sure to tell me what you think :)

Nii raske on viimasel ajal pildistada, sest valgust pole ollagi ja no ega see ka kaasa ei aita, et mul öö ja päev jälle sassis on. Päevavalgust näeb üldsegi nii harva, et kuku või ahastusest pikali ja veere voodi alla. Ma olen tegelikult üks paras valguse sõltlane - väike helk päikest vastasmaja akna peegeldusest ja mul on kohe tuju hea, mis on iseenesest veider, sest enamus unetunde pärineb mul just päevasest ajast.. hmm. Aga nobedamaid uudiseid on ka - nimelt uued illustratsioonid on jälle ilmunud ja poelettidel! Jeje! Seekord siis suur 2012 aasta horoskoop! Niiet kui teile Anne&Stiil peaks näpuvahele sattuma, siis visake kindlasti pilk peale. Võimalik, et näitan neid järgmises postituses lähemalt ka, aga lubada ei julge. Olen varem ka tahtnud oma töid näidata, aga viimasel hetkel alati ümber mõelnud. Need ebameeldivad juhtumised, kus mu pilte on luba küsimata särkide peale trükitud ja kõiksugusel muul moel loata ära kasutatud on mind äärmiselt paranoiliseks teinud. Ja kui fotodest on mul mõõdukalt ükskõik, siis kunstitöödega on lood teisiti. Muidugi võiksin ju kõiksuguste vesimärkide ja pildi suurustega möllata, aga minu meelest rikuvad need töö ära, niiet säh sulle kooki moosiga - dilemma missugune. Öääö aga jälle unustasin ennast siia lobisema, kui peaksin hoopiski õmblema.. aga teie, mu hiirekesed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad :)

(I used CanonEOS 400D and 50mm lens for he photographs)
(cape and bag from Romwe.com, scarf from Reserved, boots from SHU)
Lana Del Rey - Video Games