So when the birds fly south, I'll reach up and hold their tails! / Graduation!

And now for the graduation! Maybe it's just me but I didn't view it as a sad event at all. On the contrary, it was one of the best and most anticipated days of my life. The ceremony itself was very sweet - organized by third year students who did a wonderful job with decorating. The way everything was arranged was truly remarkable. All my lovelies came to congratulate me and despite it being somewhat cold and windy (my main focus was on keeping my dress from flying up), it was a perfect day. Miss Pahk, now a proud graphic designer, graduated with honours from Tartu Art School. Booyah! And what does the future have in store for me? The capital city and higher education!

Ja nüüd lõpetamine! Ma ei tea kas asi on minus, aga minu jaoks polnud see sündmus mitte ühestki otsast kurb. Üks paremaid ja oodatumaid päevi minu elus kui nüüd aus olla. Aktus oli nagu ikka kunstikoolile kohaselt väga armas ja vaimukas - kolmas kursus vastutas kujunduse ja muu korraldusliku poole eest ja nad said suurepäraselt hakkama. Tõepoolest kõige ilusam kujundus mida ma näinud olen. Kiisud tulid kõik kenasti kohale mind õnnitlema ja kui välja arvata, et oli pisut külm ja tuuline (ja mu põhitähelepanu läks sellele, et mu kleit ülepea ei lendaks) siis oli täiesti ideaalne päev. Neiu Pahk lõpetas neljade-viitega Tartu Kunstikooli kujundusgraafiku eriala. Booyah! Ja mis edasi? Pealinna õppima!

Beach House - Norway