Morning train.

I came home for the weekend.. and it's just so lovely. I'm sitting in my room, drinking coffee and petting my pup who's sitting on my lap and just being the cutest little thing. And I don't know if it's the fact that I received the cutest package from Annu or I'm just happy to be home, but I'm feeling so strangely inspired, I couldn't even sleep last night so I just stayed up and made a bunch illustrations. I would show you all of them, but I just hate watermarking my work - ahh hideous, but what can you do. But anyways I'm going to let you enjoy the pictures now and you can also visit my lookbook HERE.Hope you like this post and be sure to tell me what you think :)

Oiii kui hea on kodus olla - istun oma soojas toas, joon empsi tehtud kohvi ja paitan Nossi, kes nii mõnusalt mul süles nohiseb. Sellistel hetkedel pole mul õrna aimugi, mis maagiline põhjus mind välja kolima sundis. Üldsegi ei tea, kas mul on lihtsalt hea meel kodus olla või on asi hoopiski imeilusas kingituses, mille Annu mulle saatis või kõik see kokku, aga mind tabas eile mingi ulmeline inspiratsioonihoog. Olingi siis oma hullusega kella neljani öösel üleval ja vuhkisin päris mitu illustratsiooni valmis. Laoks nad kõik siia üles, aga ma üldse ei taha neid kõiki vesimärkidega solkima hakata. Aga igastahes mina lasen teid nüüd postitust uudistama ja lookbooki saab ka SIIT piiluda. Ja teie, mu hiireksed, olge ikka tublid, ja ma loodan, et pildid meeldivad.

(I used CanonEOS 600D and 50mm lens for the photographs, pencils 2B,3B and PS for the illustration)
(Coat is from NewYorker, cross necklace and ring from ringsandtings.com, dress from Romwe.com)
M83 - Midnight City